В нашому коледжі стартував традиційний тиждень педпрактики, в межах якого заплановано проведення великої кількості заходів: доповідей, відкритих занять, спілкувань та концертів.
Всі, хто завітав цього тижня до теоретиків, став свідком, а десь і учасником, ряду цікавих заходів. Дуже цікавим було відкрите заняття з сольфеджіо та музичної грамоти з учнями 4-6 класу, який підготувала й провела студентка IV курсу Альона Дашевська (викладач-консультант Попенко Д.М.). Спокійний, неквапливий тон та уважне, доброзичливе відношення до дітей, а також вдало підібраний дидактичний матеріал, його виразна наочність та оригінальність, різноманітність форм роботи, які активізують учнів –ось складові змістовного заняття , на якому було комфортно працювати учням і цікаво спостерігати присутнім.
Яскравою родзинкою тижня практики стала лекція студентки ІІІ курсу Ганни Нужди «Мистецькі подорожі Італією» (керівник Попенко Д.М .). Лекція виявилася настільки цікавою, жвавою і насиченою за змістом та ще і супер якісний відеоряд, прекрасні ілюстрації, що утворювався ефект присутності і навіть викликав виникнення імпровізованої експрес-вікторини. У ній залюбки взяли участь усі присутні – учні школи педпрактики, котрі виявилися уважними слухачами і продемонстрували ерудицію і зацікавленість, як і присутні на заході студенти.
Третій день ознаменувався професійним спілкуванням з викладачем-методистом КБУ «Музична школа №3» м. Чернівців Венничук Г.Д. Методична доповідь «Практичне використання та застосування інноваційних методів та ігрових форм навчання на сучасному уроці музичної літератури», викликала велику зацікавленість і студентів коледжу, і викладачів. Студентки-теоретики одразу ж собі взяли у пам’ятку багато творчих ідей, запропонованих доповідачем. Ми дуже вдячні Галині Дмитрівні за відданість нашій професії, творчий підхід та винахідливість, за щирість, з якою вона з нами поділилась своїми думками й пошуками вирішення ряду педагогічних проблем.
Тиждень практики триває, і нас чекають інші цікаві заходи.
Викладач-методист ЦК «Теорія музики»